Sense títol‎ > ‎

Sant Josep de Calassanç

25 de nov. 2019, 5:48 publicada per adminxavi
Ja hem celebrat la festa del nostre patró, Sant Josep de Calassanç. El divendres vam tenir pluja, però no va fer arronsar la celebració de la Fira, això si, al claustre. Tothom va poder gaudir de les paradetes i activitats proposades pels alumnes de cicle mitjà i superior. A la tarda, sessió de cinema. Els grans van mirar "Coco", i els petits, "Vaiana". El dissabte a la tarda ens vam retrobar a l'església de l'escola, on el Marian ens va fer una missa d'allò més original, amb els cants de tots els nens i nenes acompanyats pels "guitarreros". Després, els diables de Caldes van encendre el pati de l'escola amb el seu foc infernal. Amb el mateix foc es va encendre la foguera, on el dimoni estava esperant la seva fi, acompanyat dels ninots que cada classe va anar preparant durant la setmana. L'AFA de l'escola va preparar un fabulós entrepà de botifarra amb beguda, postres i cafè. Una celebració rodona! Podeu veure les fotos a l'àlbum.