Sense títol‎ > ‎

Les festes de Nadal

9 de gen. 2020, 2:08 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 9 de gen. 2020, 2:13 ]
El darrer dia del 1r trimestre va ser molt emocionant. Al matí, els nens i nenes de la Llar, Infantil i Cicle Inicial van fer cagar el tió, que tot i que ja és molt vellet, va cagar moltes coses per l'escola i fins i tot un petit regal per tots i totes. A la tarda i al vespre, es van representar els tradicionals Pastorets, amb els de 5è i 6è com a actors principals. També hi van participar els de P4 amb un espectacular ball, els de 1r cantant la cançó de rebre els Reis de l'Orient, els de 2n amb el poema de Nadal, i els de 3r cantant la cançó dels angelets. Al final, els de 4t van interpretar, amb l'ajuda de tots els alumnes, la cançó "Glorious", que va donar punt i final a la representació. Com sempre, un èxit. Podeu veure les fotos a FOTOS I VÍDEOS.