Les caramelles

18 d’abr. 2017, 4:05 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 18 d’abr. 2017, 4:09 ]

Com cada any el dia de Pasqua, els nens i nenes de cinquè i sisè de l'Escola Pia van sortir pels carrers de Moià a cantar les tradicionals caramelles. Aquest any va fer molt bon temps i vam gaudir d'un sol que ens va alegrar les cançons. Ens van acompanyar amb la guitarra el grup de guitarristes de l'escola, i el Josep Surroca ens va fer aquestes fantàstiques fotografies. Gaudiu-les i, fins l'any que ve!

VISITEU L'ÀLBUM DE FOTOS!

Gran èxit a la Jornada de Portes Obertes!

20 de març 2017, 6:45 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 21 de març 2017, 4:54 ]

El diumenge 19 de març l'escola Pia va obrir les seves portes a tothom qui volgués compartir els espais i les activitats organitzades pels professors i professores. També va ser un bon moment per a obtenir més informació sobre la línia educativa de l'escola, conèixer l'experiència de SUMMEM a Infantil, i assabentar-se de les novetats per al curs vinent. Hi va participar molta gent!

Podeu veure les fotos a l'àlbum de fotos o clicant aquest enllaç.

VÍDEO D'"EL SWING DE LA PAU"

20 de febr. 2017, 1:27 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 20 de febr. 2017, 1:35 ]

Ja podeu visualitzar el vídeo d'"el Swing de la Pau", per celebrar el dia escolar de la Pau i la no-violència.
Les veus són la dels nens i nenes de 3r i 4t, i els actots, tots els alumnes de l'escola. Ens ho hem passat molt bé fent aquest vídeo.
La lletra de la cançó és de l'Anna Maria Llorente, i la música de la Rosa Maria Vidal.

S'ACOSTA EL CARNESTOLTES

20 de febr. 2017, 1:25 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 20 de febr. 2017, 1:26 ]

Ja s'acosta el Carnestoltes. El dimarts 21 de febrer, el Rei Carnestoltes arribarà a l'escola, i d'aquesta manera començaran les festes i activitats de Carnestoltes. En tenim moltes ganes! Aquí podeu veure el programa!

L'ESCOLA PIA VOL ACOLLIR

15 de febr. 2017, 1:48 publicada per adminxavi

Benvolguts, benvolgudes.

Aquest dissabte 18 de febrer, a les 16 hores, CASA NOSTRA CASA VOSTRA convoca una manifestació per l'acollida de persones refugiades i migrants.

Davant la situació que totes aquestes persones viuen a les portes d'Europa, a l'espera d'un paper que no arriba, creiem que tenim la responsabilitat de fer sentir la nostra veu per tal que administracions i governs sapiguen que nosaltres sí, VOLEM ACOLLIR.

Com a Escola Pia, institució signant del manifest per l'acollida, us animem a participar d'aquesta iniciativa!

Equip de Govern Escola Pia de Catalunya

CELEBREM EL DIA ESCOLAR DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

30 de gen. 2017, 5:34 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 6 de febr. 2017, 5:09 ]

Avui dia 30 de gener hem celebrat el Dia Escolar de la Pau i la No violència. Tots els alumnes de l'escola hi hem participat, reunint-nos al pati del Bambú. Els de sisè han fet un Manifest per a la Pau, i després tots hem cantat la cançó "el Swing de la Pau". Ha estat una activitat que ens ajuda a conscienciar-nos que cada dia hem de demanar que hi hagi pau al nostre món. Som conscients que l'educació és l'arma més poderosa per a canviar el món. Entre tots ho hem d'aconseguir!

EL PATGE ENS PORTA MOLTES SORPRESES!

10 de gen. 2017, 5:05 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 10 de gen. 2017, 5:25 ]

La tornada de les vacances de Nadal ha estat immillorable. Ens ha visitat el patge de Ses Majestats, i ens ha portat molts regals per a tots els nens i nenes de l'escola. Però el que més ens ha emocionat ha estat el súper regal que ens ha deixat al pati de bambú. Un parc amb escales, cordes, passarel·les i un fantàstic tobogan! Tots frisaven per provar-ho!

Podeu veure les fotos a l'àlbum de fotos!

ELS PASTORETS DEL CIRC

10 de gen. 2017, 4:59 publicada per adminxavi

El darrer dia de trimestre, els alumnes de l'Escola Pia van interpretar els "Pastorets del circ", basats en els clàssics pastorets de Folch i Torres i adaptats per a la nostra escola per la Teresa Terricabres. Les dues sessions van ser tot un èxit, i d'aquesta manera es va donar el tret de sortida a les vacances de Nadal, per cert, amb molt bon regust. Moltes gràcies Teresa!

Podeu veure les fotos a l'àlbum de fotos!

EL TIÓ

9 de gen. 2017, 6:55 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 9 de gen. 2017, 6:56 ]

Just abans de començar les vacances de Nadal, els nens i nenes de Llar d'Infants, Infantil i 1r i 2n van fer cagar el tió. Van tenir un munt de regals!
Vegeu les fotos a l'àlbum de fotos!

ELS PASTORETS I EL CIRC

13 de des. 2016, 6:39 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 13 de des. 2016, 6:40 ]

Ei! Ja s'acosta el Nadal a l'Escola Pia! Aquí podreu veure les REPRESENTACIONS DELS PASTORETS que farem abans de les merescudes vacances!
DIJOUS 22 DE DESEMBRE. 1a actuació a 2/4 de 4 de la tarda. 2a actuació a les 2/4 de 9 del vespre.
Us hi esperem a tots!

1-10 of 23