Certamen Literari

29 de maig 2017, 6:27 publicada per adminxavi

El divendres 26 de maig es va celebrar el Certamen Literari. Aquest any l'escriptor va ser en Joan de Déu Prats i el dibuixant el Lluïsot, i també vam gaudir de la presència de l'Honorable Conseller de Cultura, en Santi Vila, així com la regidora de cultura de Moià, i el nostre secretari general, l'Antoni Burgaya. L'acte va començar amb el conte musical de "L'elefantet curiós", interpretat pels alumnes d'Infantil, i tot seguit els pallassos del circ van agafar el control de la festa, donant premis a tort i a dret. Volem felicitar a tots els nens i nenes que han participat amb els seus escrits, i especialment a la Teresa Terricabres, que ha ideat el guió original del Certamen.
Podeu veure les fotos a l'àlbum!

L'elefantet curiós

23 de maig 2017, 3:37 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 23 de maig 2017, 3:37 ]

Els alumnes d'Infantil van representar el conte musical "L'elefantet curiós". És un conte molt bonic que explica a través de les cançons la història de l'elefantet Blai, que, preguntant, preguntant, va canviar la vida del seu poble. Els Picarols, Serpentines i Estels van interpretar d'allò més bé el conte, i a més a més van gaudir de la música en directe amb la bateria del Martí, la flauta travessera del Raül i el piano del Xavi. La narració la va fer la Roser Blázquez, i la Giannina va dirigir les cançons. Va ser tot un èxit, i el claustre es va omplir de gom a gom. Moltes gràcies a tots els participants!
Per cert, es tornarà a interpretar al Certamen Literari!

Podeu veure algunes fotos i vídeos!

36è Certamen Literari

22 de maig 2017, 6:18 publicada per adminxavi

Aquest divendres 26 de maig celebrem el 36è Certamen Literari a partir de 2/4 de 4 de la tarda al claustre de l'Escola Pia. Tenim l'honor d'acollir l'Honorable Conseller Santi Vila, a més a més de l'escriptor i dibuixants convidats: Joan de Déu Prats, i Lluïsot. Els nens i nenes de l'escola ja han enllestit els seus relats. Ara només faltarà saber quins seran els guanyadors! Molta sort a tots!
Aquest dia també es representarà la segona funció del conte "L'elefantet curiós", interpretat pels alumnes d'Infantil.

Jornades d'Esport i Convivència a Moià

22 de maig 2017, 1:30 publicada per adminxavi

Més de 1200 alumnes de 6è de tota l'Escola Pia de Catalunya van trobar-se a Moià per celebrar les Jornades d'Esport i Convivència. Un dia assolellat va acompanyar la multitud de nens i nenes en els diferents esports organitzats per tot el municipi de Moià. Des de l'Escola volem agrair a totes les persones que han col·laborat a organitzar aquesta diada i que han fet que sigui un gran èxit. Felicitats!
Podeu veure les fotos a l'album!

Colònies Cicle Mitjà i Superior

15 de maig 2017, 1:59 publicada per adminxavi

A finals del mes d'abril, els de 3r, 4t, 5è i 6è van fer el llarg camí fins a la Rectoria de la Selva, a Navès, als peus de la serra de Busa (Solsonès). Primer es va esmorzar a l'espectacular castell de Cardona, i tot seguit, es va anar riera amunt fins a la Rectoria, que és un indret molt bonic. Van gaudir d'activitats esportives (tirolina, tir amb arc, escalada, excursionisme...) i també dels jocs i espectacles de nit, així com de l'entorn meravellós que ens oferia aquell indret. Llàstima que el darrer dia  va ploure. Tot i això, s'ho van passar d'allò més bé. Podeu veure les fotos a l'àlbum de fotos.

Les caramelles

18 d’abr. 2017, 4:05 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 18 d’abr. 2017, 4:09 ]

Com cada any el dia de Pasqua, els nens i nenes de cinquè i sisè de l'Escola Pia van sortir pels carrers de Moià a cantar les tradicionals caramelles. Aquest any va fer molt bon temps i vam gaudir d'un sol que ens va alegrar les cançons. Ens van acompanyar amb la guitarra el grup de guitarristes de l'escola, i el Josep Surroca ens va fer aquestes fantàstiques fotografies. Gaudiu-les i, fins l'any que ve!

VISITEU L'ÀLBUM DE FOTOS!

Gran èxit a la Jornada de Portes Obertes!

20 de març 2017, 6:45 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 21 de març 2017, 4:54 ]

El diumenge 19 de març l'escola Pia va obrir les seves portes a tothom qui volgués compartir els espais i les activitats organitzades pels professors i professores. També va ser un bon moment per a obtenir més informació sobre la línia educativa de l'escola, conèixer l'experiència de SUMMEM a Infantil, i assabentar-se de les novetats per al curs vinent. Hi va participar molta gent!

Podeu veure les fotos a l'àlbum de fotos o clicant aquest enllaç.

VÍDEO D'"EL SWING DE LA PAU"

20 de febr. 2017, 1:27 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 20 de febr. 2017, 1:35 ]

Ja podeu visualitzar el vídeo d'"el Swing de la Pau", per celebrar el dia escolar de la Pau i la no-violència.
Les veus són la dels nens i nenes de 3r i 4t, i els actots, tots els alumnes de l'escola. Ens ho hem passat molt bé fent aquest vídeo.
La lletra de la cançó és de l'Anna Maria Llorente, i la música de la Rosa Maria Vidal.

S'ACOSTA EL CARNESTOLTES

20 de febr. 2017, 1:25 publicada per adminxavi   [ actualitzat el 20 de febr. 2017, 1:26 ]

Ja s'acosta el Carnestoltes. El dimarts 21 de febrer, el Rei Carnestoltes arribarà a l'escola, i d'aquesta manera començaran les festes i activitats de Carnestoltes. En tenim moltes ganes! Aquí podeu veure el programa!

L'ESCOLA PIA VOL ACOLLIR

15 de febr. 2017, 1:48 publicada per adminxavi

Benvolguts, benvolgudes.

Aquest dissabte 18 de febrer, a les 16 hores, CASA NOSTRA CASA VOSTRA convoca una manifestació per l'acollida de persones refugiades i migrants.

Davant la situació que totes aquestes persones viuen a les portes d'Europa, a l'espera d'un paper que no arriba, creiem que tenim la responsabilitat de fer sentir la nostra veu per tal que administracions i governs sapiguen que nosaltres sí, VOLEM ACOLLIR.

Com a Escola Pia, institució signant del manifest per l'acollida, us animem a participar d'aquesta iniciativa!

Equip de Govern Escola Pia de Catalunya

1-10 of 28