On estem?

Llar d'infants

ACCÉS AL BLOG PÚBLIC DE LLAR D'INFANTS:

La llar d’Infants és el centre especialitzat en el primer cicle de l’educació infantil. El primer graó del sistema educatiu, que cobreix el cicle de 0 a 3 anys.

La llar d’infants té com a objectiu oferir als nens i nenes afecte, estimació, confiança, recolzament i un entorn adequat perquè desenvolupin els diferents aspectes de la seva personalitat.

Una escola activa; on el joc és el principal mitjà d’estimulació per aprendre, gaudir i comunicar-se, amb activitats de descoberta, d’experimentació, de manipulació, de moviment, de comunicació a través del llenguatge plàstic, musical i corporal.

Un lloc per experimentar i cercar respostes a la curiositat. És aquí on l’Infant té possibilitats de relacionar-se amb altres infants de la seva edat, on creix, on madura i on se l’estima. Un espai a descobrir, explorar i observar tot potenciant l’interès per a l’entorn.

L’Infant arriba a la nostra escola amb una història i un bagatge de les experiències que ha viscut fins ara. Nosaltres respectem la seva individualitat i cerquem oferir una educació integrada i integral, coherent amb la història personal de cadascú.

La manipulació i l’experimentació a través de diferents materials que es posen a l’abast de l’Infant conformen la base metodològica de la programació que planifica i elabora el centre.

Una escola amb espais adaptats a les seves necessitats: terres càlids, colors naturals, aules ben ventilades, amb molta claror. Una atmosfera càlida i alegre on els nens i nenes se sentin segurs.

Poden gaudir d’un pati amb diferents racons de joc: sorral, casetes, tobogans, rodes... per desenvolupar els seus jocs motors, tan importants en aquestes edats.