Associacions‎ > ‎

Benvolguts pares i mares

El passat mes de d'octubre, i com venim fent cada any, vam efectuar la renovació d’una part de la junta de l’Associació de mares i pares de l’Escola, que a partir d'ara passa a anomenar-se AFA (Associació de Famílies d'Alumnes), ja que abasta de manera més àmplia la diversitat de famílies actuals.

Us presentem doncs com queda constituïda la Junta per aquest curs 2018/2019:

• P0-P1-P2- Floquets, Botonets i Baldufes: Maria Teresa Serratacó i Aleix Tantiñà
  • P3 - Picarols: Ramona Wolf i Dani Aguilera
  • P4 - Serpentines: Anna Gabriel i Pep López
  • P5 - Oriol Mora i Glòria Solà
  • PRIMER - Laura Vilardell i Carles Gateu
  • SEGON - Pilar Gutiérrez i Jordi Serrat
  • TERCER - Jordi Romeu i Mireia Claramunt
  • QUART - Glòria Garcia i Manuel Jimeno
  • CINQUÈ - Sara Padrisa i Santi Hueso
  • SISÈ - Maria Teresa Fernández i Jordi Clarà

Aquest canvi de junta va ser aprovat a l'Assemblea celebrada el dia 23 d'octubre i es mantenen els càrrecs actuals de president (Jordi Romeu), i es renoven els càrrecs de secretària  (Laura Vilardell - Anna Gabriel) i tresorera (Maria Teresa Serratacó). La nova Junta es va posar en marxa per la celebració de la Festa de Sant Josep de Calassanç, on es va despedir als membres sortints, als que volem agraïr la seva implicació els darrers dos anys.

Un dels nostres principals objectius és col·laborar amb l’Escola en el desenvolupament de la seva tasca educativa i, per això, necessitem que ens transmeteu les vostres inquietuds, propostes i suggeriments amb l'objectiu de millorar, entre tots, l'educació dels nostres fills i filles. Ho podeu transmetre directament als delegats de la vostre classe, per correu electrònic ampaescolapiamoia@gmail.com, o bé a través de les bústies que tenim repartides per diferents espais de l'escola.